Rabu, April 27, 2011

Acik pun Nak jugak weh!

Kenal ke gambo sape?
Weh. Best nye..... Sampai ati ke korang nak makan kalau camni. Cantik kan??

Gamba Putera William dan Bakal Isteri dijadikan Pizzaaaaaaa :P

Ce buat gambo acik lak, pasti Laku! Ferasaaaann jap ahahahaha ..


tetibe acik jumpo ni lak. Umangaih, kalu kat mesia orang kawen kasi bungo telo, kek dan lain2. Uols, tengok theyols kasi pe? malatoppp gitu.. yang pizza tu yo acik nak...Ini taaakk ek! ahahahahaha :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini