Isnin, April 25, 2011

Kepalsuan Telo Mu. Meragui hatiku..

Korang,
Laju2 je klik nak tengok telo sape palsu.
Ehh, bukan Lu*** ok. Acik cite pasal telo palsu yang mereka gembar gemburkan itu hari.
Acik terjumpa lak gambau perbezaan telo palsu dengan telo betul, scary uols.
Ade jugak la rase takmo makan telo tapi..............
Dah febret uols, nak wat canne kan? ce cite ce cite........
Uols layan ler dulu pe yg beza nye ye..

Gambo 1 : Palsu : Takde ruang udara weh. Bulat je sume tu.
Asli - Ada ruang udara bile kite kopek tu an. gituk la

Gambo 2 : Palsu : Ujung kanannye bulat penoh
Asli - Ujung kanan nya macam rata sket utk ruang udara tu kan.

Gambo 3 : Palsu - Ade selaput. yek yek! aku tambah sendiri ye ahahahha
Asli - Takde selaput ok, terbaaekkk punye. :P

Kat malaysia takde an?Ke acik yang ketinggalan zaman?
Adoila.....Macam2 hal la an, bertambah maju kecanggihan teknologi lagi macam2 menda dorang leh palsukan. Silap2 esok lusa, ayam, kambing, kuda, itik, sume dorang leh palsukan. Bayangkan kau makan ayam palsu weh, tak bergetah uols?ahahahahhahaha....

ps : Kalau acik plak dipalsukan??Ayaaaakkkkkk.... Habes getah2 kt malaysia ni nk wat "Acik Palsu" miahahahahaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini