Rabu, April 27, 2011

Ce cite Ce cite..

Kebelakangan ni nama Usop WIlcha atau nama sebanarnye Syed Mohamad Asri (Shy8) menjadi sebutan. Eceh, ayat skema ko acik! Sampaikan dak tecik seblah umah acik tu Si Fara Yana leh hapal dialog dalam cite Hantu Kak Limah Balik Umah tu weh. Adoi.

Acik saje nak tepek gambo Si Usop Wilcha ni untuk tontonan uols. Minat tengok, tak minat ape ku kesah kan. kan. ahahahahhahhaha.

Usop Wilcha 46 tahun telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2008 dengan Noorafiza 28 tahun dan telah dikurniakan seorang anak lelaki.

Umangaih. Kelas ko Usop.... ehehehe

Semuge berbahagia ke anak cucu la ye. ewah. Ucapan macam untuk pengantin baru jerk.


Usop Wilcha bersama Isteri dan Anaknya. Syed Caliph Umar alololo, cumeii weh.


Idak ler awok sangka, Si Usop Wilcha ni rupenya bekerja sebangai Pengurus Komunikasi dan Korporat Syarikat Tanjung Offshore Berhad. Bukan Penari Kebudayaan okeh. Ngeh3.......


Dengarnye, nanti ada cite baru. Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit. Tak sabo awok nak tunggu pecoh panggung. Ce cepat! Ce cepat! ahahahahhaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini