Khamis, Mac 31, 2011

Kenaikan Darah.

Assalamualaikum sume. Ewah2..Sopan santun acik rini.. Dah lapan blas taun tak hapdet belog, biase la da tawen nan mat salleh so ikut suami la kan gi obersea eceh2!aje gampang je pangai(Bak kate Jep Sepah...) ohohoh Aritu, gi melawat "Hai sy Rain.." kt cheras, so comel kiut cam maklong beliau. kanss??ahahaha.. Dah sempat 2 kali dah melawat baru nak hapdet belog, apaaa da.. Mase ngah lepak2 tuan umah bawok kuar lak mesen check darah tinggi (alo...acik tak tahu ape jadah name die..hantam je la labu.janji uols pahem kann?ahahah..) memasing mencuba nasob..sape yg kenaaaaa.. Last2 kompem acik la yang tekena la kan sebab memang sebelum ni acik ada gi klinik check bp bape kan.memang tinggi, so aritu memang keputusan nye adalah sangat tinggi.. yang ado!kompem menggelabah la beb.. Memang terbaek la kan berdegup degab jantung bile dah tau..tapi still wat ilek. Ya Allah, dengan banyak masalah nye skang ni boleh lak aku dapat tekanan darah tinggi.. Hapdet tuk arini, acik dah masuk 2 hari minum air rebusan buah melaka umangaihh sangat masam uols!mintah hampun banyak2 ko nak minum...berair2 mate mtk penampor sebab memang takleh telan sangat dah air tuh.tapi gagah jugak la kan nak baik nye pasal..Ya Allah kuatkanlah semangat aku tuk tempuh kehidupan ini...... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini