Selasa, Mac 15, 2011

Kebizian Keterlampauan

Hai Uols.
Dah lama tak semak kat ini belog. Bukan hape, sekarang tengah bertungkus lumus basah ketiak kemas opis. Insyaallah. takde aral hujung bulan mac ni pindah le mengkeme2 ke opis baru. Tak jauh pun, sekangkang gorilla je. Laie dokek nan umah acik weh, jalan kaki pun sampai tapi sampai opis kompem macam mandi air terjun ler. ahaks.

Aje gile kau nak jalan kaki kan. hehe
Tapi, tempat baru ni banyak "aBANGLA" weh.
Seriau gak, tapi nak buek camno.. Kalau opis APAK acik, buleh lah acik bangkang sambil hentak2 kaki ke kan.
Ni APAK orang lain kan.. Pasrah yo lah. (Sambil nyanyik lagu pasrah. Feeling erra gituk.alalalala)

Banyak gile babs weh nak cite acik nak tepek. tapi satu pun nan ado. x sempat nak menaip. ya kahhh tu?hehe
Menjeles tahap gajah dah ni menegok si LELA , si FYNA si AINdan si2 rajin hapdet blog.. Gile tak jeles kan? ngeh3..

Camno nak cuti neh?
Dikala nak bercuti, nak terbang2, nak gedik2 tetibe kena kemas2 weh nak pindah opis... Tulunnnn :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini