Jumaat, Februari 25, 2011

INGATAN IKHLAS DI BULAN FEBUARI. wowww..

Eh, boleh tak kalau acik cakap belog aku,sukati aku la nak taip ape. ahahahhahaa.
Jangan sentap beb, acik bukan cakap korang. iye bukan korang. Acik sayang pe korang ni... Jangan la mara, meh cemolot sket.

Alkisah, belog ni tempat kite nak cakap ape sahaja yang kita rasa. Yela, kita punya belog, kita punya suka lah kan. Ape kes?Kau dah baca2 post orang pastu kau ulas kat belog ko. Kire aci ke? kau nak kondem orang. Boleh?Kenape?kenapa?

If suka, kau leh baca. Kau leh kumen. Kau leh datang bila2 masa.
Tapi if tujuan kau nak mengondem, lupakan niat itu.
Rezeki masing2 beb.

Tuan empunya nak luah perasaan ke, nak tarik perhatian ke, nak raih simpati ke itu hak beliau. betui tak?
Itu je medan dia ada nak luah ape yang terbuku kat hati dia. Die jua manusia biasa ok. Japgi dah kondem, taip plak. ini tiada kaitan dengan sesape, jangan terasa eh. camtulah konon2 ayat.

Jangan...jangan cepat melatah. Jangan cepat pandang jengkel kat orang. Kita hidup ni sementara. Kalau bole takmo begado2 sakan sangat. Weh, camni lah. Acik pn tak tuju kat sape2. Cume nak tulis ape yang dirasai.

Harap jangan selalu merasa bangga.ahahahaahhaaa...

Uols, meh ler link acik (sambil kelip2 mate...)

2 ulasan:

  1. huuhuhuhu aku suka baca ni...
    btl2 blog aku..aku pnya sukalahkan...sibuk2 je nak tulis dlm blog dorang
    haishhhh sabar yolah :)

    BalasPadam
  2. ahak..
    Acik sokong 500%

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini