Khamis, Februari 24, 2011

Camtu pun Ado kan..

Hari tu orang berebut rebut kutip duit syiling, ni orang sakan mengutip beras.

Juling mata ek bile nampak menda2 besepah kat jalan?
sampaikan nyawa orang korang buat tak nampak je.
Sentap beb!

Kutip bang kutip.... Over btol la korang.
Simpan Stok sebulan ke setahun tu?

Ambik la banyak mana yang korang nak.
Tapi HALAL kah?
Menjawab korang kat akhirat sok.

Duk mengutip beras, nyawa orang kemalangan tu camne?
Beras lagi penting ek?
Sebab korang punya sikap takperikemanusiaan tu, mangsa kemalangan tu maut.
Baik gile korang..
Malu,kesal,sedih bercampur baur pasaan acik skarang.
Takziah kepada keluarga mangsa.

1 ulasan:

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini