Jumaat, Februari 11, 2011

Sawang dah boleh jual

Assalamualaikum uols,
Tak hapdet maka tak cinta la kan?bole?ahakss..
Letih acik vacuum segala sawang yang ado ni ha..
sawang sesadooo. eceh!
Acik bukan malas nak hapdet weh, ce korang bayangkan umah acik laptop rosak pastu pinjam Pak Salleh nye laptop pastu berukband tadek pastu harap wifi jiran sebelah pastu isi rumah ramai pastu apalagientahakumerepek ..

Paham kan? ahaks
Tapi acik tak lupa weh jenjalan kat blog korang.
Eh uols, acik suka ar nan uols skang ni.
Reramai daftar nuffnang pastu reramai apdet blog ari2.. Acik jeles!
Motipppp? ahahahhahaha
Dosa kau dengki kan...

Bagusla. Acik suka. Korang apdet acik tumpang jalan la. Hiburkan hati gitu.
Tuwitt...tuwit... Acik nak buat Ucapan.
Hari ni, ditarikh cantik ni 11022011 adalah tarikh lahir si Paktam. Erm, korang tau kan kan sape? ahahahhahaa...
SELAMAT HARI JADI PAKTAM. SMUGE KO BAHGIE DISAMPING ORG YG TERSAYANG..PNJG UMUR, MURAH REZEKI, CPT TAWEN!

Uols,
Tak tahu ler apa angin melintang dah tiup kat telinga si Paktam tu.Tadi dia call acik cakap dia kat bawah opis, terkujat la sekejap. Ingat lagi dia jalan nak gi opis acik ek, dah wish2 sket. dah bgtau hal peribadi sikit pastu dah boleh blah dah kan. ahahaha.. Kejam kau acik! Takla, takkan la nak cemolot2 plak kan, hishh dosa uols! ahaks.

Sygku Gemok,
Kite bgtau kamu kt sini je la ek yg kite terjumpa paktam sejap td.Ala, kan kamu kata janji ingat kamu sudaaaaaa... Kamu jgn mara2 ok, nnt barulah sihat dan kuat.. Tak gituk?! Ngeh3..
Kalau kamu marah, kamu Keriau.. (Apetah keriau ni.Aku pn tak paham. ahahahhahaa..)
Kamu tau kan.. Kite syg kt kamu je. Kamu tu kan kacak!(wek..wek..) Hebat dan Kuat! Lariks..
Itu je nak bgtau. Kamu jgn lempang sy plak yeh yeh. ahahahaha...

Ok..Dah le weh.
Acik nak menuju jalan pulang ni..
Selamat bercuti uolsssss...
Muah3.. ahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini