Rabu, Februari 23, 2011

Astro B.yond PVR

Aritu acik ada kabo kan ke mengkeme2 pasal astro byond itu kan? hehehe.
Sudah siap pasang uols. Alhamdulillah...
Masih lagi duk fikir cane nak wat riview utk second contest ni. Sume yang menang dah otai, acik je yang baru nak merangkak dalam dunia blogging ni. *aduh,merangkak bile mau sampai neh. ahahaha..

Meh acik kongsi sesikit alkisah byond PVR ni..
Pestime, maka batak la sikit. gitu.. ado acik kisah kan kan..

Ape yg best uols?
1. Record - kalu korang tk sempat nk tgk cite kesukaan, leh record je.pastu leh tengok sampai pengsan. hebat kan?Alkisah ayah acik tak payah nak berebut2 nak tengok ikan beso!ahahhaa..

2.Rewind - Acik dah test, smalam tak sempat tgk cite sepah. Acik bukak prima dah tayang cite cahaya. Sentap beb! eh eh, lupe plak, kan leh rewind. Acik rewind je la.. Senang kan..hehehehe..

3.Forward - Bosan tengok iklan??No problem..Leh Lajukan..Ni bile dah record ler.hehehehee..

4.Pause - Eh, tak tahan nak encingggg nih(Buruk pangai kau labuchee..) tadehal la, pause dan gegas2 gi toilet. ececehhhhhh..

Lagi 1, uols leh tengok cite HD. pastikan uols ada tibi HD ya ya.. Hutang Duluuu.. ahahahahaa

Uols leh record kalau tak silap acik 290 minit, if ada pape lagi acik akan tambah k.
Segalanya semudah ABC.. ececeh..
Pe lagi uols, cepat2!!Gi tuko byond.. cergassss...

Nota Penin : Camno bebacik nak wat review..Plss helppppp me bebeh!ahahaha

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama11 Jun, 2011

    kalau nak langgan astro PVR ni, kena bayar brapa eh?

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...