Khamis, Ogos 13, 2009

tulun la sayeee......

huwaa.....(tetibe nak nangess....hahaa)

uolss,
i need ur help......
Acik laa ni ade beberapa problem yg masih tak dapat nak diselesaikan dengan tenang dan senang..nyahaha

1. macam mane nak bagik tekak ni pulih seperti biasa..aduhai cik bedah punye suara dah kalah amy search uolsss....please kasik tipss sket...malu gilak nak cakap ramah tamah ngan org, keji ok....hahahaa....

"ni nape sore rock sgt neh"
"nape tak amik mc"
"dah gi klinik lum ni?"
"ayooo......tak dengar laaa....hahaa, sakit tekak ke"

gituk laaa.....segan gile babsss nak cakap ngan org dah nokk.......tulunnnn cik salmaah weehh :)
settle yg itu........

no 2 : eh uolss, kalu nak wat lesen P (lesen tau, bukan nk gi "ambik lesen P" ok.....berapa hengget uolss?untuk 2 years kan.....dengar2 rm40...dengar lagik skalik naik harga...weh cakap la bebetulll....acik ni dah lah comel lagik pemalu (matikss pujik diri sendirikk..kahkahhh...)

haaaa.......haiissyoo, apaakaah ini wehh??takot lor nak kuar gi jenjalan jauh jauh tu..
yela, acik ni dah la batuk2 pastu suara pulak serak2 ala ala ELLA..huhuuu
permata biru..berhati2 lah selalu...lalalallalaall..... (sambil lompat2 cam nyemot..hahaahha)

bye uolssss..... :)

2 ulasan:

  1. ubat sakit tekak ialah aiskrim..hehe joke

    BalasPadam
  2. owh..yekee...ehehh....
    betull laaa....(sambil kelip2 mateee...)

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini