Rabu, Ogos 05, 2009

Tabah....

Salam uolsss...
Sori, lately entry cam hampeh sket.Asik layan sesedih kan...
Layankan aje la ye uolsss....hahahaaa
Selagi terdaya kan :)

Kenapa erh?
kenapa pompuan tuh suka mainkan ati org?
kenapa pompuan baget cantik padahal muka yang ado....
kenapa pompuan tuh suke perabis duet org?
kenapa pompuan tuh bagi harapan menggunung kat die?

and last...
kenapa pompuan tu leh cakap " i ngan u hanya teman tapi mesra"

laaaa...nape la bah*** sangat kamu ni minah??
ko da perabes duet die....
ko da cintan2 ngan die......
ko da tangkap muat leving2 ngan die....
ko dah berjimba2 nagn die ntah mane2 tah....

Ko leh cakap "persahabatan kita akan teros kekal kalu mcm ni"...Umangaihh :(
ok....tutuppp..naik bengang acik kalu nak fikir pasal sume ni....
ada jugak manusia yang x da hati dan perasaan....

"Ello girl, u ada hak untuk bahagia dan dia jugak ade hak utk itu..jadik kalu kamu da x suke die let her go from ur life...........aku bosan dgn cite ni sume :(
No waiting, no feelings and no more excuse......

Aku kena tabah dengan ni sume......
Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi hari-harimu yg penuh dugaan dan cabaran.Sesungguhnya aku adalah insan yang x kuat dan lemah......
Aku perlukan hidup yg lebih tenang dan aman.....
Kau limpahkanla rezeki dan kesihatan yg baik padaku dan juga keluarga ku..Amiin......

p/s : Thanks fifi, sebab selalu baik dengan kite...selalu bg nasihat kat kite....selalu jd kawan kite...nnt kite belanja roti erh...... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini