Rabu, Ogos 05, 2009

Acik pon bulehhh....

Semenjak menjak tengok kak peej panas2 tu da lost beberapa kg sebab diet..teruja uolsss, so teringin jugak nak sebegitu kan.....

Nan Ado, sambil berdiet...Sambil sedey, sambil menung2, sambil2 sakit hati, sambil feelings2....
Acik try2 berdiri di atas kaki sendirik di timbang...Yeahhh....im got it(sebut mcm Yus raja lawak....u got it, i got it....hahahaa)
lost 3 kg's tu yg acik timbang pagik tadik laa.....Seronok, hepi, suke....siap lompat2 pose gituk di atas timbang....

ok...ok....bab kurus mengurus ni bukannye sebab nak carik pakwe baru ke, takut org x nak ke ape ke kan...itu tak penting bg acik sekarang...dan yang penting nya acik mendapat kesihatan yang baik, cemerlang, gemilang dan terbilang...ok fine.....sori takde attach gambar....malas nak transfer..(bole??)

nanti arr..acik dah jadik kurus gegile(bkn cam org giler k) barula acik akan mempamerkan diriku yang still gedebak macam lori balak nih erk.....

to kak noorma : yg berada di kampung(kelantan..)
i miss u kakakk......kite xde tempat da nak ngomong2 tau...
seb baik fifi ada...die je la yang semakkan kepala die dengan cite2 tak berapa nak vouge neh....fifi, fifi......jgn gi keje kat tempat lain tau...hahaahhaaa(apo ayat aku ni....cam nak kena sepak dgn lutut jee...haha)

Daaaaa....Doakan acik bahagia erk...pastu, doakan ending Cerita NGARuT tu berakhir dgn BAIK...Aminn


me wit kak noorma..mish u kakak.... :)
i need to say something wit u kakak......alik laah kl...... :( sad

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...