Rabu, Ogos 05, 2009

Itu Diaaa....

Esok, Khamis 06.08.2009
Acik ado test JPJ....
yang adoo...kena pergi sendirik ada ke patot??
patot x kawan2???tidakkkk :)

Tapi takpe uolss, tabah dan sabar je...Dah la takda peneman..Aduss, gementar sehh :)
Sape nak teman acik weh??
Pleasee teman kannn (sambil kelip2 mate...)


huh...kite kena gi dengan cheche( sebutan cici) je laaaa.....cici sape??tu..tu pic kat atas tu, heheheehee( cam hampeh uolsss, nak name cheche...cam nk kena lempang pakai lutut je kan...hahahaa)sabo..sabo....

Doakan shaye yeeeee :)
Aminn....

2 ulasan:

  1. mak kite ckp;
    xelok letak gamba moto...
    sbb... nnt org dengki...
    hu3xx..-fifi-

    BalasPadam
  2. ish..ye ke tu?
    ke fifi yg dengki kt kite.?mihahahaa

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini