Rabu, Ogos 19, 2009

Family Planning...

Nyahahaa..tajuk tak nak kalah uolss..
weekend aritu, weolss telah berjimba2 ke PD...
Yela, kan da nak dekat puasa, makanya baiklah kita mereleas tensionkan diri kita nie.... (apakah uolss??)


Teratak yang hampir dimamah usia...tapi best uolsss,besa n sume aircond....
walaupun ade beberapa masalah teknikal sket..tetap acik bersyukur okeh...hehe
Weolss disitu selama 3 ari 2 malam (ewahh..cam iklan)
bersama-sama family Kak Ina & Abg Rahim serta anak2...huhuuu


wah...gedikksss, ni kira nak menunjukkan keheppian la uolss...kuikuii



Nampak tak itu, ayah dan anak nya...."im sorry" gamba golapp....


pemandangan yang baik punye...huhu
best kan, bila da banyak problem....dengan tension segala, bile duk tepi pantai nie sambil dengar2 lagu feeling2 sikit...umphhh, harusss dibuai angin sepoi2 bahasa gituk :) hahaaa


Bersedia semuaaaa :)
Jum serang Nilaaai.......
For what uolssssss?
Gi Sedekahkan duet memasing kat Kedai2 yg patut... :)
Mereka ni mmg baik hati lagik penyayang.........


Umangaihh...Panas erh...amat2 panas....(Api Neraka lagik panas uolss..sambil genggam tangan macam nk nyayik lagu nasyid.....)Subhanallah........

Sebanyak sedikit dapatlah acik ni duk tenangkan fikiran yg makin kusut....
Melupakan apa yang patut...
Betulkan nawaitu......
Muhasabah dirik...

Alhamdulillah makin tenang dan tenteram.....Syukur

Dihari Jumaat yang Indah....ngeee :)

7 ulasan:

  1. amboi g bersuka ria x ajak hahahaha...x per2....yg pnting ko happy

    BalasPadam
  2. dak...bkn x mo ajak...klu leh nk angkut sume member oh... :)
    nex year doakan erh, kite leh gi jimba2 tau...huhuuu

    BalasPadam
  3. cuti kat PD yee..best gak permandagan dari situ

    BalasPadam
  4. Zumairi,
    tu laaa,mmg best pemandangan nye...
    sikit sbyk ilang tensen kan..kan.. :)

    BalasPadam
  5. Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

    Dari
    Jemah, Laloque, Cica dan Anoi

    BalasPadam
  6. wow....tekezut nye....
    Kak VP...lebiu..lebiuu...
    X sangke Kak VP drop kumen...
    Slamat ari raye jugakla pd kak VP sekeluarge...

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini