Khamis, Jun 04, 2009

tips mengenal diri

salam..
lame x update..kawen laa...hhaaaa...

td jenjalan kat budiey.com makanya terbaca la itu TIPS MENGENAL DIRI SENDIRI MELALUI TARIKH LAHIR.....DARI DATUK DR FADZILLAH KAMSAH
okiess...layan wokeehhhh

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Ok..ni contohnye erh....acik wat ikot tarikh ari jadik acik la yooo...huhuu

Contoh: 04 04 1987
4 + 0 = 4
Maka kotak pertama adalah 4.

Kemudian campurkan kesemua nombor..
0 + 4 + 0 + 4 + 1 + 9 + 8 + 7= 33
Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :
3+ 3 = 6
Maka kotak kedua adalah 6..

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
4 + 6 = 10
Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi
1 + 0 = 1
Maka kotak ketiga ialah 1..

hasilnya..
4 : Rajin

6: Angin
1: Pemimpin

wahhh...wahhh...rajin,angin n pemimpin...meh acik hurai2 kan kekusutan tersebut...nyahaha

rajin - sobona ehhh mmg acik ni rajin...malu nk cakap..hahahaa.....
rajin surf internet, rajen chatting, rajin la tu kann..kann...ahaksss :)
angin - kiro ehh acik ni ringan mcm angin la kot..hahahaha...sedap vontot je
nak cakap cenggitu kan...x kuase mak nyahh :)
pemimpin - haaaa..yg ni acik suko.....acik mmg suko memimpin....itulaa dio
sobab erh acik suko berpessatuan maso skola n poli...best..bestt....bilo
da kojo ni yooo....apo nk dimimpinkan....sume lagik senior kannn..x
sesuaiii..yehaaaa......tingin nak juin persatuan mcm alaaa yg wat2 motivasi
tuk dak2 skola tu haaa contohnye karisma,friends...mcm2 laa...sape nk offer
acik ni haaa.....sukorelaaa wehhh :)
makanya kengakwannn....jum kite kenal2 diri kite.......daaaaaaaa

2 ulasan:

  1. hehehheheh aku pun nak mengenali diri akulah....apakah aku ni????msti mulut yg bnyk ckp hahhahahaha

    BalasPadam
  2. kahkahaa.....
    da wat ke wehh..ape hasil nyeee??

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini