Selasa, Jun 23, 2009

Lagi Budak Hilang

Ingatkan sekarang ni femes kisah ragut meragut...Kanak-Kanak hilang dah makin luput.. Jangkaan aku amat meleset.. walaupun kehilangan ni x gempar seperti arwah adik sharlini namun ia juga sebahagian dr mimpi rakyat malaysia yang mempunyai anak- anak.....

Mampukah Kisah2 sebegini hapus???Dimana sikap Toleransi, Penyayang, BAik hati, Budi Bahasa yg org2 LUar cakapkan tu?Malu nyaaaa...ade segelintir Rakyat Malaysia yg Hati BUSUK nak MAMPOS!!sori uolsss.....aku amat sensitif bile baca kes camni....xde OTAK ke wehh......

Tadik setelah aku berjogging...wahhhh, jgn ingat mak jogging kat trek nyah..mak jogging kat BLOG org...hahahaa, tgk blog kak zura...ade posting kanak2 ilang....aduhh, kemane aje adik nadia dan adik Zakry ni pergi...

Ya Allah, selamatkanla mereka berduaa...Aminn.....

nak tahu kisah selanutnyee...gi link nih....gi bace erhh weehhh....x bace siap koranggg

http://fazilzura.blogspot.com/2009/06/zakry-nadia-sarah-nadia-nadia-natasha-8.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini