Sabtu, Jun 20, 2009

SeLAmaT HaRi BaPA....Abahhh

Hari Bapa da tiba....
Masyaallah....cemane ni, duet xde..gaji x masuk lagik...

ape nak bagi kat abah....hurm...xpe mungkin abah paham, anak die gaji xde lagik(jawapan selamat)..ahaksss...ampon abahh.......

itu ye bapa sayaaa....mestilaa tau kan..da abah sorang je laki dalam gamba ni...heheeehe
owh..mestila uolss gi bawa ayah gi jenjalan, makan2, beli hadiah kan??
sedeyy nye uolss...nape la ari bapa duk tengah2 bulan...cube wat awal bulan ke akhir bulan ke...huhuu....nak gak salahkan tarikh....
andainye abahku membace coretan ini,
ketahuilah bahawa yg kami anak2 amat menyayangi abah sepenuhnye...xde tolak banding..
walaupon ape skali pon abah tetap abah kami yg cool bebehh....ewaahh...
sempena hari bapa ni kami x dapatla nk bg ape2...ni sume pasal lyn x keje(hahahhaa,,,nak gak salahkan org..ampun pak...:))
semuga keluarga kite bersama hingga ke akhir hayat, bahagia, harmoni, aman, dimurahkan rezeki dan segala2 kebaikan...
Ya Allah,
KAu Ampunilah dosa kedua IbuBapaKu...Dosa2Ku, Adik BEradikKu, Keluarga dan Saudara MAra Ku yg masih hidup mahupun sudah meninggal Dunia Ya Allah...
BErikanla Umur yg panjang kepada kami, Rezeki yg melimpah ruah, kesihatan yg baik, keamanan dan keharmonian yg berpanjangan Ya Allah.....
Sesungguhnya kami hamba yg Lemah dan Hina Ya Allah....Berkatilah setiap apa yg engkau berikan pd kami.....Makbulkan doa kami, sesungguh Engkaulah Maha pengasih dan Maha segala2 kebaikan....Aminn YArobbal Alaminn......

1 ulasan:

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini