Isnin, Jun 22, 2009

TAG by KAK ZURA mama AKIL...sukeee wehh :)

Salam uolss...
setelah beberape lame peram tagg ni br laa die masak ranum....hahhaaa....
bukan malas erh uolss....ha,jgn salah anggap..ecechhh..thanks kak zura.. bertambahla lagik sekilo sayang hamba padamu, sbb rajin bg keje skola...suke tau.. tq..tq..


1. who tag you?
- Kak Zura mama Akil yg ciutttt :)

2. do you like tags?
- of coz la suke....menggeletek je nak wat tag...bg la lagikkkk...yehaa

3. If you can have a dream to come true,what would it be?
- mak aihh, ni berpinau bijik mate kalu nak tuliskan.... tp kalu menjadi aku nak laa, belikan umah tuk mak ayah aku, keta n sume keperluan yg perlu laa...
- pastu sesama family gi wat umrah ke haji ke...
-nak lagik verangan vidup, aku nk bawak family aku gi paris ke erkk....hahahaha....jimba2 time la :)

4. What is your current mood?
-masih boleh di kawal...makanya jgn wat aku hangin wokeh :) lalalalalalaaaa

5. What will u do if your crush said he/she adores u to?
-redha.. heheee

6. Will you fall in love with your bestfriend?
-umangaihh, mestila ado..... tp x dapat nak nolong eh..

7. Which will you prefer,loving someone or being loved by someone?
-loved by someone kekdahnye..

8. What is your favourite food?
-janji halal.. sedap n bahagie(pe kes plak bahagie neh..huhuu)
~em..yummy,yummy, deliciouss!!haha

9. If the person you dislike is right infront of you,what will you do?
-sepak die..haaha x ar, wat biase je walaupon hati ini menggelodak je nk bg penampar kan...tp cover solehah sket..ahakss :)

10. What do you pray each day for your loved ones?
-Allah mengampunkan segala dosa2....
-dipanjangkan umor, murah rezeki
-hidup aman dan harmoni

11. How would you see yourself in ten years time?
-have own family...(gatai erh ko kak long..hahahhaaa)
-ade rumah besaw, keta besaw, ade org gaji..xleh blah
-wajibla da jadik executive gaji riban2 kan..kahkah....

12. What is the reason that could make you tensed up?
-org yg tak reti bersabar..suke marah2 org..go to hell bebehh
-keje menimbun..gaji cipoettt jee...bole kaa??

13. What kind of person do you think the person who tag u is?
-baik hatiiii, ibu yg baik
-sayang sgt kat akill n asben die
-cool n rilekss...
-copek nangis kot??yekee...see da blog laaa

14. Would you rather be a single and rich or married but poor?
-wahh ini bikin itu acik ichamm terase ati neh.hahaaaa
-x kisah laaa, yg biase2 pon ok..janji rajen dan jujur dan baek hati...sbb skang ni duet adalah sgalenyee..huh!!geram...

15. Would you sacrifice for your loved ones?
cikrettt arrr... :)

16. What's the character must have in your partner?
-beriman,penyayang, bkn kaki baran
-sayang aku lebeh!!hehee

17. If you fall in love with to people simultaneusly,who would you like to pick?
-subhanallah..mestila yg boleh membimbing aku yg masih terkapai2 ini ke jln yg benar.....
-bersama2 aku walaupon susah senang...ribot taufan.... ngeee

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing that someone has done?
- ya udahhh..maafin jua gampang(senang erhh..aku x mencarut..)
-ikot la tgk pd ape yg jadik..kekadang kite ni kan manusia..x perfect...sekecil zarah pon mesti ade tercuit gak hati ni...mane leh lupee chaaaaa....
-tp as manusia kite kena la cube lupe2 kan...bermaaf-maafan...

19. Do you prefer being single or having a relationship?
-mase ni ok single kot...mase akan dtg, siapa tauuu....nyahahhaaa

20. What is your embarassing moment?
-memalukan erhh...erm, pernah jatuh notor pastu kain aku koyak wehhh..... malu gak laa walaupon x ramai org...adusss

21. Who are the 5 person that you would like to tag?
-ain dak kecik
-lela vavavaaaaa....
-azwan dak x reti duk diam...
-Ayie yg sibuk study...
-Al-Kaput kap kun kap..(sudi ke mung?nyahah)

4 ulasan:

  1. wah bagus anak murid ni .. laju wat keje skolah

    BalasPadam
  2. hehehheee...tgk sape cekgu nye...nyahahaa...
    aka saket ye..smuge cepat sembuh ye kaak...

    BalasPadam
  3. wei ko x amik aku pnya award lg...dah lama aku tnggu lor huhu...baiklahh nnti aku wat keje sekolah ko ni

    BalasPadam
  4. yeke wehh....jap aku gi terbang ke blog ko..hahhaa

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini