Sabtu, Jun 20, 2009

PanTuN UpIN IpiN

si comel Nurul Husna Hasya..
Dak kecik ni anak kepada kak Ina dan Abg Rahim..
LAst week weolss tido umah die kat semenyih ..hamboii meriah...makanya acik x sompek nk snap2 gambo sebab nye ape uolss??malas?hampess...camera xdo bateri lor...sian x wehh...hahahaa.....



makin besa anak2 kak ina ni...
Hazique, Hariz, Hasya dan Hafiey(camtu kot eja...hehehe,ampun ya pakk..)
cumel..petah cakap n mcm2...

yang paling acik xleh tahan.....
hasya : pergi kedai beli barang...
angah yang paling garang....

dan tu gak, si hariz nyampukkk "atok yang paling garang"
hamboii kamu...huhuuuu.....
klaka sehhh.....kekadang dak2 camni la wat kite2 ni heppy..bile nk mara pon trus x jadik..lawak kann....

suke laaaa weehhh.....

hasya : "mak long comelkaann..."
aku : " a ahh comelll"
hasya : "hasya lagik comel kan....."sume comelll.....

sobonaa eh, die nak cakap die je yg comel kot...hahahaaa...tetibe masuk sume org... :))))
smuge haziq,hariz,hasya dan hafiey menjadi anak umi dan ayah yg soleh dan solehah..amiinn :)

2 ulasan:

  1. Tanpa Nama20 April, 2011

    aahh kn, masa nie tergelak besor masing2 mdgrnya. Tq kerna seronok n nnt bila free dtg umah lg. Layan Hafiy lak.... palin dia suka ckp "ai ai chip".

    BalasPadam
  2. hehehehe....pasti2..hafiey dah pandai cakap...Jozannn...ai ai cip..ehehehe...

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini