Khamis, Jun 04, 2009

TAG by KAK ZURA mama AKIL

cayang betoii la acik kat kak zura..slalu ingat kat acik bile ade ade "keje skolaa" neh..huwaaaa!!
layannzzz....acik mmg suke tagg mengetagg nehh...

1. Bekas kekasih saya adalah..
- umangaihhh..mane leh gembar gembur kat sini..hahhaaha.....

2. Saya sedang mendengar...
- akak noorma mengomel sendirian..ampunn kakak....

3. Mungkin saya patut..
- gi amek air masak..sakit tokak

4. Saya suka...
- bace blog org..tp malas nk komen...bole?? :)

5. Sahabat-sahabat saya...
- mcm2 ragam...sy syg kwn2 sy....

6. Saya tak paham...
- kenape "org" tu dengki kat sy...hahahhaaa

7. Saya kehilangan..
- org2 yg syg syg..(arwah nenek, atok, mak ngah dll)
- duet...bek mengaku sape yg amek wehh...hhahaaa

8. Ramai yang berkata..
- "makin sehat ko skang erhhhh"

9. Cinta itu adalah...
- cinta itu bole diumpamakan bagai makan sambal belacan......huhuuu

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
- abg mail...(project engineer) ngah ckp dalam talipon...donga ehh pasal batu..apo tahh

12. Saya akan cuba...
- menjadik anak solehah
- bekerja dgn lebeh rajen spy naek gaji..heheee

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
- mcm kak jura la...ever n ever..hahaha

14. Telefon bimbit saya..
- Apple Iphone...nyahahaha..jgn jelesss :)

15. Bile saya terjaga...
- sy akan ke toilet....hahhaaa...x pon gi minum airr...
- betulkan bantal.... :)

16. Saya paling meluat...
- pasangan yg menjijikan..(ayat haku oiii...nakkena bantai ke..haha) maksudku, berciumla, polok2l laa....
- budak skola baget cam org besa..gedikss wehh

17. Pesta/parti adalah
- hav fun...panas...ramai org....nk makan xde tempat..(ingek makan yo la acik ni haaa)

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
- labah2...cumel kee...hhahaha.....

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
- skang laa..byk duett....kecik2 mne nak dpt duet..x kojee...

20. Hari ini..
- acik duk ilek jee....

21. Malam ini saya akan..
- duk kat umah menonton keliwon..kahkahkahh.....

22. Esok pula saya akan..
- print pay slip
- siapkan keje yg haji ramlan bg..huwaa!!!

23. Saya betul2 inginkan..
- kuarge yg bahagie hingga ke akhirat....
- rezeki yg melimpah ruah..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
- sgt comot..hhhhahahaa

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
- tempat menabur duet..hahaa

26. Makanan barat atau jepun..
- barat..jepon x lalu weehhh

27. Bilik yang terang atau gelap..
-samar2.....wahh cam romantik sket...kan..kan....gelap sgt pon x leh blah gakk

28. Makanan segera adalah...
- segera dimasak...atau makanan xyah nk masak2..beli sayur trus makan...huhuu

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
- "gi la beli tiket kang abes kang...." (ckp kat k.noorma sbb nak balik kampung....hehe)

30. Siapa yang anda ingin tag..
1. Dak Ain
2.Lela (x reti2 updat blog ke wehh)
3.Ayie (yg busy blaja)

2 ulasan:

  1. amboi soklan 1st tu dh tipu tuh.. sorok yek

    BalasPadam
  2. hahahaa..
    kak zura,
    yelaa..kontroversi....kihkihkih

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini