Selasa, Jun 23, 2009

shayee dapat awardd :)

salam uolss...
hahhaaa...ape kes tetibe mukadimah da gelak....
pabila udah di sound cik ain...baru acik teringat yg acik lupo die ada bg award aritu makanye apabila tidak ditepek perasaan menjadi hambar...wakakkaa...(layankan aje erh aku merepek arini...)

thanks ye dak kecik....ko ingat aku , aku ingat ko....pe lagik blanje ahh dongg...belanje mahal sket..kahkahkahhh.....







thanks lagik skalik ye freenn.....
bile ko nak besar??waahhh..tetibe ayat cam nak kena lempang kan...
yelaa arini dak ain ni jiwa kacau...kena kacau ngan dak atan(aku pon x tau sape atan..nyahahaaaa)
jgn tension2 wokiess....x dara arr tension2(cam konal yoo ayat nehhh..."super bean").... haa, jgn nak pikir laen erhh....hahahaaa
capooo laiee nak bg award kat acik nehh.....

2 ulasan:

  1. hahaha atan tu a.k.a suhaimi seh hehehe...yup superbean no 1

    BalasPadam
  2. hahahahaa...gelinye ketiak aku weehhh....
    suhaimi rupenyee...
    ape tadik die bg mesej kat ko..meh aku lempang dak atan tuh,.....hahahaa sebab aku da kenal die weehhhh

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini