Khamis, Mei 05, 2011

Adik Hafiey Pengganti Nas Ahmad?


Bersama saya Hafiey dalam rancangan "MOh kite Bako".....


Awok udoh lame tengok khemah ni terpasang kat sini, awok nak lalu gi kedai umi suruh beli kunyit dengan serai pun susoh. Ate awok jalan nak beso, leh lari lari laju sikit.


Ayaaaaaarkk, ketat pulok zip khemah ni. Awok udoh le demam, mane larat nak buat koje banyok2..


Gelap bebenor khemah mengkeme2 ni. Pasang ler lampu, bukan mahei pun bil letrek nyeeee...


Eh eh.... Siap bertingkap2 bagai ni. Susoh awok nak tengok, bukak aje le pintu khemahnye ni ha.. Udoh macam kandang kambin je awok tengok.

Ngeh3.. Penat awok terjah..



"ngeeeee... sy nak salin baju mandi pun nak tengok ke? hishh...... sabo aje. Moh kite Bako...."


Ai.. ai Chipppppp.. Saloh terojahhhhhh :P

Maleh awok nak jadi Pengintip dah. Awok dah tuko profesion da, awok nak jadi pendandan rambut. Ce tengok@ Ce tengok rambut awok... Ada style kan? aahahhahhahahhaa


ps : Sori ler adik hafiey, suke plak maklong tengok gambo2 ni. Tu yg wat cite ce cite neh. ehehehhee :)

1 ulasan:

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini