Khamis, Oktober 21, 2010

Pelamin Anganku Musnah..

Salam Uolss...
Haaaaa...Bukan Pelamin angan acik yang musnah okeh, orang lain punye. ahaks :P
Sepertimane yang uolss tau (wah...cam kisah arits plak kan.. )
Kisah Penculikan, kehilangan, larikan diri, taknak kawen dan berkaitan Cik Adik Manis dari Kemaman kalu acik tak silap kan..
Beliau dikatakan diculik pada permulaan kerana ada menghantar SMS terakhir pada tunang nya kan..
Tup tup paper arini cakap dia bukan dilarikan tetapi melarikan diri ke KL disebabkan tidak mahu berkhawin...

Adeslaa....
Kenape Uolss jadi camni? tak ke haru, glemer muka mak pak masuk paper...
Hal macam ni kan bule dibawak bincang... Tak perlu kot lari rumah lari dari masalah yang ada..
Semua orang hadapi masalah, kite sendiri kena selesaikan apa yang kusut tu......

Yang kasihan, ibu nya dikatakan dipatuk Ular..
Datang lagi satu penyakit kan..
Tabah la hadapi dugaan ni kan..

Gadis tersebut takmau teruskan perkhawinan tu sebab tunang nya sudah berubah selepas bertunang?
Dia mengambil keputusan untuk bertunang selepas 4 bulan berkawan?

Berat......... orang cakap, bila hati da sayang sume jadi best sume jd yg terbaik....
Takuit plak acik nk teruskan niat nk bertunang selepas 2 ari berkenalan... agagagagagaaaaaaa
Okeh2 acik tipu, korang bukan bleh.. kang anggap bebetui plaks kan tak harrruuuuuu cik amin nan cik senah kan...

Sebaik2 nya, sebelum mengambil keputusan nak mendirikan masjid ke ape ke..
fikir fikir kan la yang terbaik....... buat dulu solat isthikarah mintak petunjuk dr Allah s.w.t Insyaallah semuanya akan baik baik saja kan...

Nota lemaks : Terkasima apabila terserempak dg seseorang yg br bertunang beberapa bln lepas sudah berpegang pegangan nan some1 bkn tunang die... hurmmmmmm, manusia oh manusia.......

4 ulasan:

  1. sape ape nyah?
    yg ku jumpe tuh?ahahahaa
    org kg ku dulu....hek3

    BalasPadam
  2. nasib bukan laki aku..agagagagagaga..

    BalasPadam
  3. arrghhhh...waakakkaa..aku jumpe ni pompan la heheheee.....
    klu laki ko, aku dulu gi sapa menyapa.. "da lama kau wt keje cmni" agagaga

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini