Khamis, Oktober 07, 2010

Kuala Pilah Kami dah nak poie sano daaaa.....

Salam Uolss,
wahh..tajuk kau bukan main panjang lagi acik jabedah weh..
Saja nak semak nak kasi tau acik ngah komeh2 beg yahuuuu..
Mau bertolak ke Kuala Pilah esok pagi..
Nak menghadirkan diri ke Majlis Pernikahan Kazen acik si Dak Awin.

Beliau sebaya acik...
Kazen belah mak si labuchee..
Papa beliau adalah abang mak acik..
Telah kembali ke Rahmatullah.. Alfatihah..
Mudah2 an papa Awin nampak hari bahagia awin ni yeh.. Insyaallah...

Seronok weh tengok orang nak kawin, tunang, dan berkaitan...
Eksited lebeh weh acik menengok nye..
Weh Labuchee ekau bilo plak???????

Insyaallah, ada jodoh yang telah ditakdirkan oleh Allah untuk Acik..
Pasti jua ke Gerbang Perkhawinan jua..
(Feeling2 masuk pertandingan kat Syokkawin.com tu)
Ehem2 makcik2 sume...
acik single laie nih...
Dah dah jangan nak pasaan lebeh... apa pn takbley hehe....

Doakan Acik dan keluarga acik seramai 4 keta itu selamat pergi dan selamat pulang yeh...
Buah tangan leh amek kt acik next week okeh...okeh..
hahaaha.... gelakkk saiton

Nota Lemaks : Alat mekap tinggal kt opiss....ape cerrrrr wakakkaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini