Jumaat, Oktober 22, 2010

KenanganKu, Tajuk cam nak kena sepak..ahahah

Salam Jumaat Uolsss.....
Semuga Hari Jumaat ini memberikan kite semangat yg baru untuk meneruskan kehidupan.
Sekian dari Ustazah Labuchee... gituk laaaaa :)

Tadi sesaje la tengok2 gambo2 lama yg acik tumpang kan dalam disk pc opis acik ni ha,
umangaihhh mengimbaau siot...
bukan kerbau keh, acik lempang pale lutot korang kang...
Teringat ler zaman2 blajo dulu,
Nak balik kl kena naek Bas, pestime kot kan sebeesssss weh ahahahaa
Nak kuar dari poli pn kena fikir lapan ratus kali weh....
Jauh bebenor, kenderaan pn tadek..
makan kat kafe dengan kawan2, lepaking pantai..
Sume tu kenangan woooo..........

Okeh2 berbalik pada selongkar punye selongkar, jumpa la gamba ini.....
-
-
-
-
-

Masa ni baru sampai dari sabak la, turun kat pudu..
Lepak dulu bersama dak arlina, dak zakiya n dak liena....
tak silap, si A bkn nama sebenar nak datang amek ahahahaa....
Kelaka la, dah stok kena bahan2 je nan budak2 tuh...
Geram acik, cam nak kasik penumbuk kt buku lali jerp..
Tapi xpe uolss kan kawan2 ye dak... huk3...
Mane agak nye si A ni kan?
Berbahagia ke merana uolss?
wahhh.. matiks la nak cakap org merana kan.. hahaha



Mase ni plak time menyemak, kumpulan "ko rilek je" shooting dalam bas..


Alang2 da semak lam bas, tolong la pacik bwk bas ni bawak bas..
Ambek penumpang...
x caye? sudaaahh......

Saje je nak bgtau korang.....Acik suke bas!!ahahahhaa....
Sudah ilang punca idea berblog uolss. Maka wujudla entry mengenang kisah2 lama...... ohhhyeaahh

Nota Lemaks : ENtry bertajuk "Labuchee suke Enterprem bersama Bas" ok tak?ok tak? hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini