Isnin, Oktober 04, 2010

Lawak 2

SATU HARI,ADE SORANG PEGAWAI POLIS DATANG KE SEBUAH HOSPITAL,



DIE NENGOK ADE 3 MAYAT TERSENYUM,DIE TANYE KAT DOKTER 2 NAPE DIORANG SENYUM



DOKTOR 2 CKAP....................



ORANG 1: MATI MASE BERNIKAH, DIE KENE SERANGAN JANTUNG SBAB,ALA FIRST KAN NIKAH.....



ORANG2: MATI MASE MENANG LOTERI,TENGAH2 MELONJAK-LONJAK 2,ADE ORANG BUNUH DIE hahahaha lawaknye.........




ORANG3: MATI KENE SAMBAR KILAT........



aikkkkk ORANG KENE SAMBAR PUN SENYUMM...........KATA POLIS 2



HAAH, DIE INGAT KAN OWANG NK TANGKAP GMBAR DIE....... KATE DOKTER 2

3 ulasan:

  1. Salam.
    Senyum macam Tan Sri P. Ramlee dam Nasib Do Re Me pulak. Anyway...kurang tension bc lawak tu...Tahniah. Dan kita boleh ke senuyum kat akhirat ye ?

    BalasPadam
  2. maaf silap taip...
    dam -- dalam
    senuyum -- senyum.
    dah tua.....mata tak nampak !

    BalasPadam
  3. salam,
    Alhamdulillah, ada jua yg terhibur..heehe...
    Insyaallah,mudah2an kite semua umat islam same2 senyum waktu itu.. :)

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini