Sabtu, September 04, 2010

Salam Sahur...

Salam Uolss,
Wah kau acik...
Dah hari ke 25 br kau nak ucap salam sahur..

Alaaa uolss, biasela acik br alik obersea neh...
Urusan bisnes kuih raye kt taiwan..
Tapi dalam mimpi sajork uolss

Pejam celik, celik celik dan pejam lagik..
Lagi 5 ari je weh nak berhari rayaaaaa..
Yehaaa...
Syukur Alhamdulillah kan.

Enkorang da beli baju raye ker?
Bape helai?
Wah sakan kau cik temah sampai 14 pasang..
Acik 2 pasang sajerk..
Cukuplah kan..
Ala kadar...

Eh.. kueh raye da buat?
ke men tunjuk2 jer?
wahh sentap uolsss..
Acik buat keh..dengan mummy tersayang
sampai lenguh2 tulang belakang (tulang belakang mummy la kot..)
alalala....

Nex time la tepek gmba kueh..
Sebab, pagi yg indah ni sajer je nak mukadimah sket....
ahahhaa

nota lemaks : sahur wit sardin n telo yummmmyy.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini