Isnin, September 06, 2010

Ronald McD Larikan Diri.....

Uolss pasan tak kat depan mcD ada Patung Si ROnald tu...
Orang ramai dah duk kalut cari mana die pergi...

Agaknye leteh la kot,
asik la duk sila panggung kat depan kedai kan..
Merenung orang keluar masuk kedai..
Die tak dapat apa pun uhukuhuk....


Ape???Tak caya...
Ingat Acik tipu ker??





Alaaaaa...tak tipu laaaaa......







Ni gerammm ni......







Tengok bawah ni ......






Betul kan??kan???
ahahahahhahaha...........
Sampai kena ada orang pegang tau nak bawak balik.....

Kesiaannn :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini