Jumaat, Julai 09, 2010

Jiranku sayang......

Salam Uolsss..
Meh polok polok cemolot sket.....dah lame acik tak hapdet blog diva labuchee perasan cantek ni huhuhu.......
Uolsss.....
Bukan maen acik taknak tido semenjak menjak jiran acik sebelah rumah ni baik hati lagi penyayang bukak wireless ewaaah ko acik menda free nak je kan...ngeh3...

Aduh....tatkala acik membebel dengan tak tentu hala ni terdengar pulak bunyi kedebuk kedebak dari atas penhouse acik ni haa, giloss ko duk penhouse ahahhaa
Ehhhh....nape eh?haruslah acik kau ni jadik mak bizibodi pagi buta ni kan....
Adik acik ckp apo weh...."malam ni kan malam jemaat".....
Weh Over sangat kau, malam jumaat smpi keruang tamu bunyik nye kan...siap denga ada orang jerit jerit (haaa...korang denga camni mesti suke kan...agagagaa)

Lately, selalu la denga cam bunyik gadoh2. Bunyik macam2 bunyi ado.Scary mary weh...
Tapi tak kan la tetibe acik kau ni bile berselisih nan jiran gado2 laki bini tu pastu tanye "kak nape kau jerit2 bunyik2 segala macam tu kak oii..."ahhhaha
Mau die kasi peliku kalis peluru kt acik kan..yang adoooo.....

Harap2 dan doakan yang terbaek(cehh ustazah acik da starttt....)
Walaupon uolss menyombong nan acik...Selisih bahu muka kelat, berkilat, melekat.Acik tataaapp anggap ko jiran ahah ape kes kan?ahahhha motipp?
Dan walaupon kau cuci baju pastu air baju kau tik..tik.tik....kt baju acik yg encik mesin tlg basuhkan tu, acik ttp sayang kt kau sbg jiran.....(nampak x permainan die..nmpak x??huhuh)

Apakah acik merepek di blog marahkan jiran?hey..hey...ahahahaa
Okiessss.....Pape pon, muge Angin deru2 acik ni sampai la kt jiran acik tu kehhh....hehehehee


Nota lemaks : Acik syg korang cm syg jiran acik weh.....ececeehh, pat la pat laaa...kasik gulai ikan ke, kari kambing ke...ahhhaha..kate jiran, masak2 anta umah acik labuchee kau ni sket yeh....babai babaatttss....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini