Jumaat, Julai 09, 2010

Hai..si budak Musyukkk...

Hait.....Duk tangan menggodeh gadah ternampak la pic budak budak mucuk ni..hehe
Tengok la si baju kuning tu, bergaya sakan.. Ni pon die yang duk ajar posing lagu mana huhuhu
Windu la pulekss, kalu cuti2 skola br ler boleh datang umah acik ni....
Ececeh...Acik ni nampak je muke sentap, merempan tak tentu pasal tapi penyayang lagi bersifat keibuan uolsss (Sila sepakkkk acik laju2 plzzz.ahah)


Danish, Daniel, haikal(jiran) and Syafeeq...


Pilih2 ler mane satu nak wat menantu ahahaha.....

Windu nk tgk dorang bangun tido pastu berzikir kat tinge acik soh beli nasik lemak la kuih la...Pernah sekalik tu, bangun senyap2 tutup lampu pastu mandi and siap nk pi keje....Keluar bilik, wah..siap basuh muka siap duduk tunggu, melampauuuu batas weh hehehee....

Syiok kan, tgk perangai budak2, tp bile datang angin rempan dorang tu mula la rasa naik ruam satu badan kan uolsss..hehehe...

Nota Lemaks : Bile nak ada anak sendiriiiiii uolssss..LArikssss..yeh yehhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini