Selasa, Julai 13, 2010

Makan Kenyang?

Pagi buta Uolsss....
Tatkala uolss da membuta, acik still mengadap belog hangit ni ha..
Belog suram2 kuku (ade ke eh?haahhaa)
Tadi acik poie la belog ini perghh.......
Si Jamil tu makan sampai 5 pinggan uollss?leh caye ke ko jamil...ahaha
Okeh2 nk dijadikan cite perot jamil senak dan mengakibatkan pelanggaran antara usus2 dan tali pusat (ok stopp..acik ngarut je neh..huhuh)

Jamil habaq abg ipar die kasik petua, amek senduk yg uolss senduk nasi tadik pastu wat gaya cm cedok dari perut dan selawat..wah, matiklaa uolss nk masukkan senduk lam perut...agagag
Ok tak tak...tau kan camne nk wat uolss?
(sambil acik membuat gaya di depan lappy ni...dengan harapan rakan blogger beliau nampak..wah, tlg sepak si labuchee ni...ahaha)

Dan nampak nye ia berkesan kate tuan jamil....
Adessla, arini acik makan x lah sesenak yg mungkin sebab arini acik sopan dan santun makan ala kadar....Eceh, nampak sangat kau makan sebeban acik kalu selalu..hehehe...

Ok ler, itu petua kenyang perut yeh..So awak2 sume bleh try yer...Slamat mengamal dan beramal...

Nota Lemaks : erm...bleh tak kalu tatkala ni acik nk cakap "SAYA LAPO!!! ahaahaah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...