Khamis, Mac 18, 2010

Hebat Sangat ke.....

Salam Uols...
Tajuk taknak kalah.....ahahha
Malam tadi,sedang enak dibuai mimpi kawen anak raja....tetiba kauuu....ahahah
Tibe2 terjaga dan seperti biase bila dah bangun tu mmg acik akan teros tgk jam kat peti besi eh peti astro (decoder) tu nak tengok waktu....

Lawak gile, bile nampak angka 0404 camtu....
Ape lagi, sepantas kilat acik on camera antik acik tu...ahahhaa
Senget, dalam mamai2 tu pun boleh kau amek enset nak ambik gambar. Ape Jadah la Ko ni Acik wooii...hahah



Da amek gamba tu, bole plak kau teros tido balik...Lagik pe jadah kan..
Ewah...cam2 dapat aura kan angka kek atas ni...ahahhhaaa...
teros kembang2 vontot sbb cepat lagik tangkas kan...ahaha

Ade ape dgn 0404??ahaksssss....
Tarikh keramat tu la tarikh lahir acik weh.....
04041987...gituk........

Nota LEmaks : Acik saje2 remind kat sini...Kok ye kalu kawan2 acik baca.....Bagi2 la ape yg patot...Aaggagaggaaa.....
Acah acah cik bedah je wehhh...ahahahhaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini