Rabu, Mac 25, 2009

penat seyyy....

arini seperti biase meneruskan idup...alohaaa...leh plak acik mimpi pagik tadi...ali kisahnye gigi acik yg tajam menusuk tu bergoyangg...tp x tercabut...pe erhh maksud mimpi tuh??org kate klu mimpi gigi tercabut gamaknye ade org nak meninggal...tp...hurmm x leh nak fikirkan sgt sebbnye nnt jiwa kacau..hihkikk....Ya Allah, selamatkan keluarga dr sebabrang malapetaka...amiinn...
sedar2 dr mimpi...subhanaallah da pukul 745(ikot time umah den laaa) po laiee wat ilek jer kan gosok2 baju...heheee....dengan suka hati nyee acik mesej adha...titt..tittttt(camtu kot munyik enpon adha)
"ad, tolong punch card kite, br terjage ar...tq" nyahahaa....naseb la ade adha yg baik hati lg penyayang tu(dun kembang k...)
argghhh..tp jgn x caye k.acik siap2 teros pecut gi opis....kaki acik yg vouge ni jejak kat opis kul 823....jgn x caye k...at least acik x le merahhhh klu punch card sendrik....(klu bos aku bace ni habesss...)


acik still lagik x bercakap ngan sorang mamat kat opis neh..ntahle,aku ase mcm diperbodoh2 kan...juz sedar diri u sape kan..kite seopis ni kena la ade toleransi sket..br berkatt kann...x gituu...hehehee..ha, sebut psl opis neh tetibe ase nak upload sket picture dak2 opis nehh....layanzzz.....
wokehh..kasi gamba aii ngah cover cun(walauponn..yang adoo..



kiri tu adha dan kak noormaa...lagik satu acik laa haaa...huhuhu

haa....yang ni hamboiii...cover perott lagik...huaaaaa(amopun donggg...)
haa.. ni antaranye la yg ade kat opis nehh...yg laen bos ai hj abu bakar,kak rubi dan edy.
so far alhamdulillah aku senang je keje kat sini walaupon ade la sesikit lumrah kehidupan katenye yeee...heeheee....pape pon aku heppi.....
jumpe nex posting...daaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini