Isnin, Mac 23, 2009

kawen..kawennn

adehlaa..baru la ade sket time ai nak tempek2 ape yg patot kat blog neh huhuhu...

huuu...pengalaman yg boleh gk dikatakan best..(sobab eh den x ponah poie perak...)dan byk kisah dan pengajaran sepanjang perjalanan pergi tuh....pergghh...tepat kul 10 pagik bile sume da berkumpul kat umah mak teh, berbekalkan 2 bijik van dan 4 bijik keta kami mulekan perjalanan...dimulakan dgn bismillah.... :)


jalan punye jalan aku pon x pasti la sampai mne tp kwsn perak la, van yg pak cik aku aka babang bwk tu rosak...ape tah kebenda nye(aku bukan pandai pasal keto ni haa...bukti eeehh :



maka dgn itu kami pon berhimpit2 meneruskan perjalanannye...x sampai bape kilometer..cermin keta pak lang aku plak pecah.....bukti nye : xdo...tp aku letak gamba neh..layannn

sobab erhh...comin keto ni ha laaa yg pocah tuu..huhuuuh


gambo ni mse acik n keluarge ngah amek2 angin sepoi kat pantai ape ke namenye..ala kat lumut tu haaa....


yang ni plakk ai ngan family(omak den xdo mse ni,gi kedai mamak...)
ngah nunggu sedare laen..pergghh pecut laju giler....huhu


huhh...juling tangan ni menaipp....entry kawennn tp gambo nye laenn..xpoo...sat lagik acik wat entry laenn...botul2 kawen....hhuuhuuuu(org laen la kawen bukan acikk k....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini