Selasa, Mac 24, 2009

1/2 day wokehhh...

salam sumee...muah..muahh skett..(pompuan ajee..)huhuu....
ok uolsss....arini acik masuk senagh ari je keje nyee...kul 1208 menet tengahari br jejak opis ku yg terchentaaa nehh...
kes nye, adek aii ika demam panas.so, ai dengan baik hati lg penyayang bwk la die gi klinik..so far sume okies..cume klu lg 3 ari die x elok lagik kono la poie klinik tu laie...adehlaa...insyaallah xde menda..huargghhhh..ika siap pesan die teringin makan tom yam..hikhikkk....apokan dayo org ngah sakett...siann....heheee :)

arini jgak, aku ase tenang dan aman sebab sampai2 opis je aku dpt kol..."kawan" aku tu da di bebaskan dr kesalahan yg disabitkan ke atasnya bukan salah die..sian kan...sebulan tau nok enpon aku x berdering...hihhkihkhikk..alhamdulillah, Allah maha besar kan..maha mengetahui..klu kite di pihak yg benar..insyaallah Allah akan permudahkan segalenyee....amiinnn....so, im heppii...yaribbaa....hihihkihkk.......
huh..da ptg br acik teringat nak update blog nehh...so, esok kite sambung k nyahh....daaa...acik nak alik dulu sebab nak gi beli tom yamm..heheheehe

assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini