Isnin, Mei 24, 2010

Malam Pertama....

Salam Uols.....
Laju je yeh Klik2....agaggaa....(pasan sajork...mcm blog ko glemer acik..kahkah)
Tajuk taknak kalah uols.
Sbenarnye Acik cume nk Kabokan ke deme yg Acik dah tak sabar mau berjimba bersama mereka ke Tioman July nanti.......

Hurm....Oh my Sweet July, awat ang lambat na mai.......
tetibe ko nak salahkan bulan lambat dtg...
Jenuh acik da lapanploh kali dtg bulan...bulan July x datang lagik, ngeh3........

Gembira bab ape ni acik?
menggeletek sgt ko nak gi trip?
Ramai sgt ke kawan ko juin acik?
Banyak sgt ke duet ko acik nk gi trip?

Aahhaha, terbaek dr ladang ternakan lintah weh.....
Alhamdulillah, kebetulan rezeki carik kutu melimpah ruah kan..
mudah2 an adela rezeki anak2 nak ikot korang bertrip weh.....ngeh3...

Nota Lemak : Hati Terluka Tak Sape Dapat Obat....Hambek ko....Dr aku okeh, trossss......gaggagaga......

2 ulasan:

  1. lamooooooooooooooo x update blog?

    BalasPadam
  2. kak zuraaaaaaa...miss u!kebizian keterlampauan..da lame dah x terjah blog akak...hehehe

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini