Khamis, Mei 27, 2010

Akhir Cerita......

Kamu,
Waktu mula2 kite jumpa,
Pandang pn kamu taknak,
Yela kamu ada rupa,
Kite hanye insan biasa.
Selalu kite berjumpa,
Kamu bukan tau kita ada hati kt kamu,
Sebab kamu ada org lain,
Tapi kite x kisah,
Tetap suka kamu....

1 hari,
Kamu kunun2 nak ngorat kita,
Mestila kita suke,
Bahagia sgt,
Tapi tak lame,
Kamu kena balik tempat asal,
Banyak keje kamu kat sane,
Kite siang malam Doa,
Kesihatan kamu,
Kebahagiaan kamu,
Tiba2 kamu ckp kamu anggap kita adik,
Tak Lebih,
Kite dah tau kamu da jumpe org laen,
Org yg kite kenal,
Kite btl2 kecewa, Ya Allah....
Hati kita remuk kamu tau,
Tapi sbb kite ade kawan2 kite ok...

Da Lama sgt,
Kamu buat2 salah anta mesej,
Tanya khabar,
Kamu carik kite,
Kamu mintak maaf,
Kamu rayu,
Terima Kamu Semula,
kamu tau Kamu Kejam,
Kamu x reti menilai erti Kasih Syg,
Kamu silap Percaturan,
Kita terima kamu,
Tanpa Menyoal sepatah soalan,
Ya Allah, Syukur dah terbuka hati kamu tuk terima kite...
Alhamdulillah......

Kawan2,
Byk dah tau pasal Kamu,
Dorang ok,
Rakan2 sepejabat Kamu pn tau kan,
Alhamdulillah, sume mendoakan kebaikan,
Kite bersyukur sebab kamu btl2 tunjukkan kasih syg kamu,
Kamu dah Janji nk bawak kite jumpe family kamu,
Kamu nk dtg jmpe family kite,
Bahagia kan Kamu?
Allah......Hanya Engkau Mengerti segalanya...Syukur....

Sakit sgt,
Tanpa menilai sume tu,
Sekali lagi kamu beralih,
entah Ape punca,
Kamu mesej, kamu kata,
Dendam lame masih ada,
Kamu kate kite baik,
Kite layak dgn org yg lebih baik,
Kalau kite teruskan, kite akan menyesal,
Kamu tau x.......
Sedikit Kesalah pn xde dalam ati kita ni,
Sebab ape?
Sebab kite btl2 syg kt kamu,
Bodohkan kite ni?

Cukupla,
Sebab kamu,
Kite dah Lukakan Ati org yg Betul2 syg Kat kite.....
Kite Salah Menilai sesuatu,
Baik dan Buruk.....
Silap.!

Nokhtahnye,
Tlg ingatkan diri kamu,
Lupakan kite,
Jauhi kite,
Buang segala kenangan kite,
Jgn Ingat pasal kite,
Walaupun Sezarah pasal kite,
Nama kite pn kamu Leh Lupakan,
Sebab Kite Dah taknak Lukakan Ati Insan yg btl2 sygkan Kite..

Gembirakan Kamu?
Dapat tgk Kite jadi camni.....
Sangkaan Kamu meleset,
Selagi Kite ade family yg Memahami,Alhamdulillah
Kawan2 yg benci kamu,
yg Byk bagi Nasihat,
Kite takkan toleh,
Takkan Jengah sedikit pn Pasal Kamu,
Ini Ketentuan Allah......

Syukur,
Kite tau sebab kite x Bersama,
Allah da tentukan kehidupan kite,
Alhamdulillah....Kite Bahagia,
Sgt2 Bahagia........
Terima kAsih Awk......
Awk Sabar dgn Kerenah Kite....
Insyaallah,Dengan Izin Allah,
Jika kite da ditetapkan Milik awk,
Tetap Milik Awk...
Ez....Selagi namanya kita Hamba Allah,
Dan Hubgn kite diredhai Allah,
Selagi itulah, Kasih Syg kite x berubah..
Ez, saba yeh dgn perangai kite....
Thanks a lot..... :)

~oit3.....Panjang sgt Yeh?Hasil Carutan Acik arini??
Eleh....Acik boring la, sesekali nak membebel pe salahnye ye dak??ohek3.........

2 ulasan:

  1. erm...sgt menyentuh aty...i can feel da hurt!xtaw la tol ke x cite neh!tp if ak jmpe dat guy!ak trajang tuk pihak ko keh!ahaks...kite kn same2 garang:p

    BalasPadam
  2. ahaahahaa....beeya..huwaaa!!cite benar ni weh,btl ke ko nk terajangkan.jum3.....gi jumpe die..agagaggaaa.....bengang kan..kan..ish, tp xppela...masing2 ade bahagian msg2 kan..heheh..

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini