Rabu, Disember 02, 2009

Disember yg Menyakitkan...

Salam uols..Pe kaba?
Sehat?....Cam xdo mood yo nak mengarut skang ni.....

Maaf Ollsss..
Skang ni ade sesuatu dalam fikiran Acik.....

Soklannye :
Betulke kebanyakkan Mak Jan MENGGATAL?
Maaf kalau acik ada buat sesiapa terasa ati atau terkucil hati eh terkecik ati...
Seriously, acik da terkena dgn beberapa MJ ni...
Why...why laki org, pakwe org, tunang org, bapak org ape2 berkaitan dgn org yang KO nak erk?.......
Carik la...anak bujang org ke, duda org ke....
Hurm.....susah tuk describe...asal erk?

Sudahla merampas pastu kikis duet2 org tu...Hey bitch......
Nak duet gi la keje...byk lgik keje halal yg boleh kamu buat wahai si Mak Jan....
Jgn mengharap belas kasihan org dgn cerita2 bengong kamu tu....

Acik x anngap sume MJ camtu....Makcik2 Acik pn ade je yg pegang tittle MJ tuh..tp dorang ok...Leh survive walaupn xde LAKI....maybe sbb da Veteren kot...fikir anak2...kehidupan...Pd yg MUDA lagik tu.HAve Fun yg penting Acik Oiiii.....
Ape aku kesah balak org ke, laki org ke...Janji Leh manje2 pastu kikis ape yg ada...Sudehhhh.....kan??

kesimpulannya, kalu acik dapat itu MJ siap...hihii....
Acik x faham...amat x faham.....

ps: x payah nak merayu bagai supya aku trime ko semula...Sbb mak aku pesan, jgn pandang sampah yg kite da buang...sbb nnt MPS datang amek....(hahahaaa...aku pn x paham pe yg aku merepek neh....) kesimpulannya.......
Pergi Jauh dr idup aku...dan jgn sesekali dtg tuk semakkan lgik kepale aku tuk fikir pasal ko......nothing...!!(EMo lebih ko ni Acikkk...maiahahaa)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini