Rabu, Disember 30, 2009

Hepi hari lahir......yihhuu...

Assalamualaikum sume....hhiih
Lama x hapdet..manyak kije weh..betol, siyess....
mane nk bg ikan makan, nk meladang lgik..adoyaii...agagaga

Ni cite lame dah ni acik peram kasik masam sket br nak tepek..hihhhiih.....
Besday Boy yg baju putih tu..MUhamad Danial Firdaus dah umor 7 tahun...
budak itu sgt demand....
masa besday die tu, sume la wish2...beli hadiah...die leh cakap "hari jadi kena ada kek. ni bukan ari jadi sbb takde kek"..
Hamboii.. sabaw je le....

So, acik ni kan seorang kakak yg baik hati lagik penyayang...miahahhaa....
Beli2 bahan kek...dan buat..betol neh..x tipu..egegege....
Sonang yo....


Die tertido. Bile bangun da takde mood nk tiup lilin....


acik kasik pemain bola ni maen bola jap kt ataas kek...egegege.....cumel kan?hiihi


Takde tulis2 eh...buatan sendri..x kuasa..huhuhu...

Dia suka kek tu...acik lgik la suka...Sbb mule eh acik nk buaek cam biasa je tp jalan punye jalan..Woww, besh gak erh mainan ni...leh letak atas kek..
Weh3...Xde ke hiasan camni bentuk umah ke?kereta ke?Barbie ke?nice an?an?

ps : YUmmy3.....teringin nk makan kek plak....aduhh :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini