Rabu, Disember 09, 2009

Barang lame usah dikenang...


Salam Ollss....

Wah Tajuk nak kasik bunuh dirik je..hahaha
Arini da 09 Disember tinggal beberapa ari lagik je nak gi ke tahun 2010.
Pantas je masa ni berlalu....Macam2 yg berlaku kat acik ni ha...
Gumbira, Sedih, manis, pahit...masam sume ado....
Tapi sume tu la yg leh acik wat sempadan dan panduan....
INsyaallah...Selepas beberapa pengalaman yg acik lalui ni akan dapat mematangkan acik dalam segala hal..ewahh ngko!!
Hish...
Cam x cayo plak da nak abes taun...Azam taun ni pn x tercapai laie...ngeh3.....
Kawan2 acik sume camno?Ok dak?da tercapai ape2 yg lum dicapai ker?huahua.....
Same2 la kite perbaiki apa yg kurang ok.....
JUmpo laie....Daaaaaa.......

4 ulasan:

  1. salam Maal Hijrah ;-)

    http://paksuu.com

    BalasPadam
  2. zumairi : salam maal hijarah jugek.. :)

    BalasPadam
  3. terima kasih ye pasal join site saya

    http://paksuu.com

    BalasPadam
  4. zumairi : ur welcome...best..byk info.. :)

    BalasPadam

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini