Isnin, September 28, 2009

Lebaran yg Dinanti

Assalamualaikum....Selamat Sejahtera...
Ewah...tajuk, Lebaran yg Dinanti....huhuu...
Memang dinanti Uolss...Tapi malang sekalik Baju raya Daku TAK SIAP!!Huh....
Tapi x ape.. Dengan segera pantas acik berjimba mencari baju raye. lallalalaalla

Dipagi raya yang Indah itu, seperti biasa bangun pagik2..
e ehh..memang slalu tiap pagik raya ok Acik bangun paling awal..ewah, mane mak cik2 yg ada anak teruna ni :) kuikuii
siap2 mandi, kejutkan si cik tembam bangun nk gi samayang raya...liat oh... "setan dah kuar" - bak kata abg hariz...

Kasik layan gambar acik yg muka nak tido lagik tuh... :)

sesi bermaaf - maafan..ewah, x mantop betul si camerawoman neh.....kasik gegarr!!!hehe

Ni anak2 dara Pn Hasnah n En Amir ..E eh ada lagik sorang tertinggal, jap..jap..gambar next...huhuuhu
masa ni die cakap pe "ek elehh gamba aku gak yg takde..." kuikuii
ko kena jadik photographer machaaa :)

u see....aku letak gamba ko solo lagik tau...mane dapat org laen nak enteprem kat blog nih..hahahahaaa
duhaii bunda....duhaii ayahanda......dengarla rayuan anakanda yg jauh dimata....(jauh ke uolss??haahaa)
So far...Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana sekali lagi tahun nu kami sefamily dapat beraya bersama...Doaku , agar saat2 manis bersama keluarga akan sentiasa berlaku dan dapat berkumpul bersama2 hingga ke akhir hayat..Amiin :)
Banyak kenangan pahit, manis berlaku tahun2 lepas masa bulan puasa..Nk berhari raya.....
Tapi, sume tu membuatkan acik sefamily lebih tabah dan sabar menghadapi dugaan...
Syukur Allah, berikan kami kehidupan semula dan kebahagiaan........
Aduh...Sedih2 plakk....
Gambo2 makan x sempat nak snap...Sebab terlalu pantas acik bersiap..Nak makan pn X sempat..
Nasib baik da curik2 makan rendang sebelum gi sembahyang Raya :) ngeeeee ........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini