Khamis, November 22, 2012

Kek Si Bobot dan Alkisah Susu Alpha Lipid SDII


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Korangggg :)

Lama sesangat dah ni tak update belog kesayangan ni..
Kekangan masa yang tidak mengizin kan agaknya hehehehe

Banyak perkara gembira, sedih, suka, duka, bahagia yang acik nak corat coret kan tapi tunggu la
bile ada kesempatan.
Punya lah malas nak transfer gamba ke ape.. yela laptop kat rumah dah rosak, mengharap apo yang adooo yo tak? ngeh3..

Nak tayang gamba sendiri pun malas korang. Gamba sume dalam enset. Eleh, macam la ade orang nk tengok gamba kau tu labuchee oiii!
Hehehee.. tak de pe lah kan saje memperasan kan diri.. Almaklum la pengguna ALPHA LIPID SD II mestilah nak tayanggggg gamba sekarang kan.
Haaaaa.. Pasal Susu Alpha Lipid SDII pn acik tak sempat nak uar2 kan..
Alhamdulillah, guna 2 tin dah turun 8 kg :) iyeeerrr 8 kg Korangggggggg.

 Kalau korang tetiba terbaca Belog acik dan nak cuba Alpha Lipid SDII ni roger acik k...
Harga murah2 acik kasi, muge kite same2 cantik, kurusss dan sihat.!!!
Acik jual 1 tin RM155 Sahaja. Beli banyak lagi, acik kasi murah laaagiii yer...
Siap ada free SHAKER lg.. hehehee :)
Pape roger Acik ye ZIELA 0172487894

Insyaallah bile berkesempatan acik wat entry pasal Susu Alpha Lipid SDII ni yer..
Terangkan dengan lebey lanjutttt...


Berbalik pada tajuk kek si Bobot tadikkkkkk :)
Dah lama, baru nak ceritaa kan.. Kepoh je haahhaaaha
Alkisahnya masa Bulan july arijadi si Bobot.  Masa tarikh tersebut acik sengkek sket. kasihannn ye dakkk..
So lambat sikit la nak kasi hadiah heheehe, mase ni acik br nak berbaik2 semula dengan dia. Ala, baik gitu2 aje beb.. Hehehe..

Dah ini takdirnya, kita hanya serasi berkawan. So, kite kasi kawan la... Jenuhnya masyaallah cari orang yang boleh buat dan hantar kek ke rumah area LUKUT.. Search punye search takdo.. Hongeh acik dan hampa..
Tapi carik jugak, dan try tanya akak2 yg bisnes kek area tu. Yela, hanya nak tengok mereka sume gembira.. SUpriseee!!! hehehehee....

Alhamdulillah jumpa jugak sorang akak yg baik hati.. Memang the best la! Name dia KAK TINI, x silap die ada page kt fb pasal kek die tapiii buleh plakkkk acik lupeee... Nah nombo tipon die 018-3819004.. Akak tini dan suami memang sporting.. Sanggup sempurnakan impian acik ni ewahhhhh! ngeh3

Acik order pagi... Dan akak tini cakap boleh hantar pas isyak, x kisah la.. janji akak hantar haritu jugak kan.. alalalalallala.... Harga pun berbaloi dan sedap dorang cakap laaa... RM80 je..
Design pn akak tini yg reka.. amboi.. akak, macam nk bg sy sentap je letak luv2 ni.. hehehehhee

Dah malam sikit, akak tu mesej.. die cakap.. "akak dah jumpe si bobot awak tu"... Tomeiii kan kakkkkk agagaggagaa... Si bobot pun cakap kek tu sedap.. Die tanya kenapa susah2 wat suprised sebab die pun tak ingat besday acik bile.. Sengal! saje kasi aku sentap ahahahaha!!

Takpela, sebab memang dah niat nak bg sesuatu.. Dah tak sempat nak sambut besday sebagai ehem2.. kite sambutlah sebagai kawan.. ye taakkkk??? tak baik kite bermusuh sesama islam kan.. Mudah2 an hubungan kekeluargaan antara kita kekal hingga ke syurga.. Aminnnnnnn...

Oiiii3.. Besday kite 4 april.... Sila kasi adiahhh!! aekekekekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...