Jumaat, Mac 02, 2012

Awak tak EMO la KAWAN

Hai Kawan..
Kawan kalau awk bace belog kite mesti awak tau kite cakap pasal ape.
Tadi kite tengok belog awk dan awak cakap kawan2 awak cakap awk EMO ye?
Menurut awk, itu cara awak. Kite faham, betul jugak ape awk cakap tu. Kita masing2 ada cara sendiri untuk selesaikan masalah kita dan tenangkan fikiran kite sendiri. Secara diam dan menyendiri, dari menyusahkan orang lagi parah kan?

Kawan,
Kite dah lama kenal ade la dalam nak dekat 6 tahun kan?
Macam2 cerita, kisah dan pengalaman yang kita sama2 tempuh.
Walaupun kita bukan bersahabat baik kita tetap kawan. kan?
Kita pun macam awak gak, selalu ada masalah dengan "hati"...
Kadang2 kan kita rasa kesian sangat kat awk, Alhamdulillah sekarang ni kite tengok awk makin berubah. Syukur sangat!
Awk sebenar nya "gembira" dalam sedih kan?
Awk tunjuk kat kawan2 yang awk heppy gile, tp kita tengok muka awak...
Ada seribu kekusutan, kite agak je la. Kalu idak, mahaaaappp la ye hehehe.

Awk,
Awk memang kawan yang baik.
Leh masuk kepala la orang cakap ngeh3..
Sabar la ek, sume masalah dan ujian ALLAH kasi tu untuk kita untuk kita lebih dekat padaNya.
Supaya kita jadi lebih tabah untuk hadapi liku2 hidup ni insyaALLAH.

Baru sat ni,
Kite tengok awak dah deactived Pesbuk..
Jangan ilang lame2 tau..
Arijadi kite bln depan nanti kat sape kita nak paw kek! Bleh? ahahhahahahha
Awak kuat! Awak leh hadapi sume masalah tu.
Kawan2 awk sume sayang awk, percayalah! Kansss uols? ahahaaahha

EMO,
Orang pn cakap kite emo!
Dulu2 kite asek clash ngan bf2 kite pn sebab dorang cakap kita kuat EMO!
Eh.. Lantak la kan, kite pnye suke la nak EMO kui3...
Tapi sekarang, kite cuba tak nak emo2. Penat nak sedey2 :)
Hehehehehehhe...

Kawan,
Kite nak balik dah ni.
Nanti kite jumpe lagi k.
Cepat2 la open balik Pesbuk tu ok :)
Kite kena hadapi sume masalah kite dengan senyuman!
Ingat ALLAH beri kite dugaan dan Ujian sebab Allah ingat dan Sayang pada kite kan kan?
Awak sayang die? dan mau bersamanya ke Jannah?
InsyaALLAH.. kite same2 doa yang terbaik!
Kite sentiasa DOA untuk kebahagiaan Kawan2 kite!

ps : Sama2 kite mencari redha ILLAHI. insyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini