Jumaat, Februari 10, 2012

3B

Hai Korang.
3B? Kelas tingkatan 3 b ke pe?ahahaha
Lama mendiam kan diri dan memendam dari meluah di belog ni.
Makin lama menyimpan, makin sesak dada tuk tanggung sekatan nafas yang memang tak boleh nak dihela dengan sempurna.

Ya Allah, dah lebih dari 200 ari aku dan dia tiada apa2. Pada yang pernah mengalami situasi sedih ini pasti mengetahui nya kan 800 hari mahupun 80 taun kalau tak kena cara masih terasa kesedihan itu kan..
Bagi aku, masih terpinga pinga mencari cacat cela atau salah silap yang aku buat pada dia.
Dia pn dah suruh adik2 nya remove aku kot dr mukabuku. Anti sungguh dia kat aku ye. Sabar je, insyaallah sumenye ini ada hikmah nya kan.. Aku yakin tu.

Aku cuba tuk menjauhkan diri dari ahli keluarga dia yang lain, tak perlu lagi kot aku menyemak dalam kehidupan dorang tu kan? Nanti ada yang tak suke or tak selesa hehehe :)
Aku redha Ya Allah...
Kesian Ibu, serba salah tersepit dengan masalah ni. Tapi mestilah lebih berpihak pada ahli keluarga sendiri kan.. Lagipun aku dan dia masih baru saling mengenali.

November,
Lancar je keluar dari mulut cakap aku nak kawen november nanti.
Tapi Ya Allah...
Siapakah insan yang telah diciptakan untuk memimpin tangan aku ke syurga nnt?
Korang doakan aku ye, mudah2 an aku bertemu dgn seorang khalifah Allah. Amin :)

Banyak kisah hati, kisah diri yang perlu aku coretkan kat sni supaya hati aku tak terbeban sorang2. :)
2012 aku harapkan dapat menjadikan aku lebih matang, kuat, menjadi hamba Allah yang beriman, anak yang solehah dan lagi kebaikan. :)

ps : kui3... cita sal cinta lgik! ko takde cite lain ye acik.. huhuhuhhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini