Khamis, November 05, 2009

Nak Jugekk.... :P

Assalamualaikum uolss...
wahh da bersemak blog acik ni...byk jugak hasil ternakan haiwan2 yang acik ternak tuh...lalalalla
okies3... Arini nak share sket Kejadian Ciptaan Allah s.w.t
Ni acik Cilok kat blog buaya merah...terjah erh blog beliau...
Macam2 cite best ada..Pasti berbaloi...hihkik

Ni kalu Mak Incek nampak nih...
Hadoii....xleehhh tahann nyahhh.....
Normah Becok pon kalahh...huhuuu
tempat x bape nk pasti tapi ini membuatkan acik ingin je ke sanun tu..Ape kehaaii nye kan..
Mane erhh...Buaye merah, info please (nmpak naww malas nk baca, sedap tgk derriaan manyaak naww..)


saje takmo crop bagik kecik..nak nengok beso2 aje....heheehe
besshh... (sambil air liur meleleh kat keyboardd....hahaa)


Siap berpagaw uolss...yelaaa, andai kate la buah derian ni jatuh kan...kire da masak le..nnt ade plak "hantu durian" amek..hehe...
Ke tuan tanah derian ni takut "OPET" amek derian beliauu...miahahhaa....Pape pn Acik udahh terlioorr...
Sapa2 mau jawab??Jawab sendirik udahh...kan..hehee

Teringat dulu2...(cam da tua sgt aku nih...)
Mak Incek penah pesan..salah satu ciri menantu yang beliau nak uolls tau ape??
teka laaaa...
pleasee tekaa....hihkik

>>>>>>

"MESTI KENA ADA KEBUN DEERIIANN "

~Mane nak dapek zaman ni mummy oii....hehehe....
Adeke pemilik kebun Deriaan yg Tampan, Segak, Bergaya....Cam Fahrin Ahmad......


-Feeling lagu Azean Irdawaty... "Bawalahh dakuuu...Bersamaaaamuu...ewaahhhh

Nota Vontot : Tatap shayang sama itu si Hitam maniss laaa...(Dah2...x yah nk take over koje Normah Becok..miahahaha)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini