Jumaat, Februari 06, 2009

ari Jumaat yg BERKAT.....

aSSalamualaikum .........
alhamdulillah..pejam celik da ari jumaat da arini yek..dan yg paling wat aku hepi...arini genap la setahun aku keje kat sini...alahmdulillah..mudah2an berkekalan la kejenye ye..nyahaha.....
adehlaaaa....selsema x elok lagik..batuk pon..kang aku makan ubat batuk naya.....trus tido aku kang..pagi ni semangat sket sebab bos besaw aku nak mai kan...tp x tau le kul bape.....bce doa sesiap..hihhkikihkk.....

alohaa...aku sbenanye nak download pic kawen "ayet" nak bg korang layan tp aduhhh malas nyeerrr....xpe satgi aku rajen ku wat yer...tunggguuuu.......sebut pasai kawen ni..perghhh letihh siott....tu la aku da kira2 kannn..wakaakaa...time aku nak kawen sok aku ingat nak gune catering jer...ssian mak ayah aku an.....penat seyyy..walaupon tolong sket2 tp kepenatan yg menimpaa....x hengattt......hihkhik pd sape yg berkenaan...sila ambil perhatian..nyahahaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cayang labuchee:)

Ingat Mengingati

Belog Labuchee adalah tempat acik mengadu domba segala kegiatan acik, sekadar menghiburkan hati sendiri dan menjadi tempat mengimbau kenangan silam.eceh!Maka dengan itu, segala apa yang tercatat di belog ini adalah dari lubuk hati acik. tiada kena mengena dengan sesiapa yang masih berpijak di bumi yang nyata mahupun sudah tiada ya ya ya. Selain itu, entry2 yang ditulis kadangkala dikarang oleh acik pada waktu malam dan diauto publishkan ikut sesuka hati acik waktu dan tarikhnya. Ia adalah bukan pada waktu pejabat (ewah.....). Uols dibenarkan berkongsi entry jika berguna la ye, dan diharapkan dapatlah dikreditkan ke Labuchee. hehehe. Sebarang kecurian yang berlaku di belog ini, penulis tidak akan teragak2 untuk belasah korang! aci tak?Harap maklum. Bersamalah kita mengeratkan silaturrahim. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini